Torsdag 8 juli, 2010.

Hej, min kära dagbok ;D

Tisdag- Jobb, Starbucks med Greta, John och Matt. (Jag körde amerikanare och dem tycker jag körde bra, ville bara nämna det. Till alla som tycker jag kör sakta och sånt. HAHA)


Gammal bild på mig och Greta. (:
Onsdag- Jobb. Sprang en runda. Parken. SJUUKT VARMT!

Torsdag(Idag)- Jobb; Yardsale och Chipolte. Nu har jag en timmes rast för jag började en timme tidigare imorse. Jag jobbar till 20.00.

Fredag:Jobb. Fest med Greta (:

Lördag: Cedar Point med Greg.

Söndag: Jobb i några timmar, sen något kul förhoppningsvis (:

Nu ska jag ragga upp någon som vill skype.


Detta är mitt "jobb". ( :

Förresten, Idag är det så varmt att de råder äldre folk och barn att stanna inomhus hela dagen.. PUUH :D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Emelie

Är det verkligen såå varmt,glöm då inte dricka mycket.Ditt schema verkar fullt,hoppas du har tid att skypa med oss en dag kanske söndag??

Inte dåligt ha kört amerikanare,häftigt kan jag tänka mig.

Cedar points igen nu blir pappa och Fredrik alldeles till sig..

Fest ikväll, hoppas det blir kul!

Nu ska jag också ut i värmen innan jobbet,ha det riktigt bra så hörs vi snart ,längtar....

Många kramar från mamma saknar dig jättemycket!!!!

2010-07-09 @ 11:02:50
Postat av: Johanna L

fyy vad sugen man blir att åka iväg.. :) hoppas allt är bra med dig :) alltid lika trevligt att läsa din blogg:D

2010-07-10 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0