There's a place I know, If your looking for a show.. with glitter on the floor.

Först och främst, Ke$ha - Take it off. Såååå bra ( :

Nu har det gått en vecka sen jag bloggade sist, det är dock inte en bloggtorka. Det har helt enkelt inte funnits tid för bloggen bara. Så enkelt är det, på semstern hade vi inte internet. Dessutom, vem vill sitta och blogga på semestern ??

Tack till min fina värdfamilj för den roliga semestern, ni är bäst ( :

Detta kommer bli ett monster inlägg, det händer så himla mycket på en vecka här. GALET !

Jag ska börja med att berätta om den roliga semstern. Vi var på Nemacollin woodlands resort och det var toppen!

Vi körde dit och när vi kom fram till vårt hus, var inte min värdmamma nöjd med boendet. Så vi körde till lobbyn och fick ett nytt hus, men efter cirka 30 minuter i det huset. ( Då vi packat upp allt.) Så är det inte heller så bra, vi hittade skit på golvet och en smutsig handduk på toaletten. Så min värdmamma bestämmer sig gör att om vi inte kan få ett nytt och bättre boende till dagen efter så åker vi hem. Vi fick i alla fall en fin villa, dock kan det diskuteras hur man uttalar ordet "villa", HAHA ! Eller hur Kimmels ?


På väg dit.


Jag gjordet det, jag köpte en långklänning. Den använde jag för första gången på semestern.


Glassen som gjorde mig sjuk :(


Minigolf.



Vi har i alla fall, lekt massor, spelat minigolf, solat, badat, druckit goda fruktdrinkar, ätit goda middagar, skrattat, njutit att att någon annan bäddat sängen varje dag.

Jag och min värdmamma fick dessutom avnjuta varsin svensk massge och lite bastu, TACK ROBERT :D


Miljön vid minigolfen var väldigt fin.


Jag och söta Cody. ( Strunta i att jag ser ut som en dum boll, spana istället inte gulliga Cody och utsikten)


Jag med mina ögonstenar.


Kimmels i poolen. (:


Lek med Cody i poolen.


Jag och Chiara, hur glada som helst. Cody ser inte riktigt lika nöjd ut dock..


Chiara fick sjöhästar av bartendern och när vi lekte på vår uteplats tyckte hon att den passade bra i mitt hår.


Jag saknar redan verandan i huset, så skönt att sitta där och sola.

TACK ÄNNU EN GÅNG TILL MIN FINA VÄRDFAMILJ FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED, JAG HADE DET JÄTTEBRA!

På torsdagen fick jag reda på att Gabby skulle flytta till New Jersey redan på lördag. (igår alltså)

När vi körde hem från semstern körde vi in till IKEA, min värdfamilj körde en omväg för att jag skulle få shoppa svensk mat. Hur underbara är inte dem?


Syskonkärlek.

IKEA var i alla fall kul och jag went bananas i mat shoppen. HAHA ! Vi åt lunch där också, ahhh så gott :D

När vi kom hem, hann jag vara hemma i cirka 10 minuter. Sen körde jag till Wooster för att hämta Gabby och hon sov hos mig på kvällen. Vi åkte till Viva Fernando, Arabica och Ice Bar och vi grät lite. ;D

Lördag: Dags för Gabby att åka till New jersey. Hon sa hejdå till min värdfamilj och lämnade lite av sina saker här. Vi körde sen vidare till Greta för att säga hejdå, men hon kunde följa med till flygplatsen. Nu körde jag till Lakewood, för att Gabby skulle säga hejdå till Soni. Därefter var det dags för flygplatsen, lite stress inne på flygplatsen. Hon checkade in och när hon skulle gå igenom tullen var det dags för vår underbara trio att splittras. Vi grät som bebisar allihop, men vi ska ses igen! <3


Mina goda sallad som jag åt på en cool restaurang.


Detta var den coola restaurangen, man satt vid fiskarna. (:


Lek i poolen med barnen och Andrea.

Jag och Greta körde hem, vi skulle skypa. Vi träffades senare på kvällen för italiensk mat och bio. Vi såg "Grown Ups", det var en riktigt rolig film. ( :

Idag jobbade jag mellan 8.00-11.00, sen körde jag till Greta vid 12.00 tiden. Vi planerar nämligen en resa till LAS VEGAS över nyår. Tyvärr måste kanske Greta jobba nyårsafton, men annars åker vi helgen efter nyår.  DET KOMMER BLI HELT GALET KUL :D


VEGAS BABY :)

Under dagen har jag skypat med Sverige, så härligt att prata med min fina familj hemma. JAG ÄLSKAR ER!!

Usch, jag tycker inte om att blogga om så här mycket. Det blir så mycket text.. :/

Imorgon är jag ledig och det behövs, jag är helt slut efter denna helg. Känslosam helg.. :/

Nu skypar jag med Gabby, fyfaaan vad jag saknar henne redan. <3
Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

hej

ser ut som en helt underbar semester .

Vi började vår semester igår med att köra till Danmark ,vi var på det stora varuhuset Fields och ja det var verkligen stort.Vi shoppade mest öl och åt gott och på hemvägen tog vi en tur in till Dragör riktigt mysigt att gå där i lugn och ro.

När vi kom hem satt Fredrik, Johanna och Alex i uterummet och spelade kort.Nu ligger Fredrik däruppe han är lite förkyld och trött,pappa har semester men får ändå köra och jobba det e som vanligt han och semester..

Johanna,Alex och Tusse körde till Sandhammaren för att bada,ikväll ska Fredrik bjuda på en god middag.

Nu ska jag ut och njuta i solen innan vädret blir sämre.

Ha det riktigt gott vi saknar dig som ....

många kramar från mamma

2010-07-27 @ 13:53:31
Postat av: Gabby

Saknar er så sjukt mkt !!!!!!!!!!!! Crossed fingers att jag kommer få en bra familj närmare er nu :D <3

2010-07-27 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0