Skulle vara duktig..

Hej!

Klockan är nu 01.53 och jag skulle lägga upp bilderna från idag. Tyvärr dog kameran och den måste vara igång för att lägga in bilderna. Så jag hann inte överföra alla, men några kom med i alla fall. Så här kommer de som jag kan visa nu.

Jag hade en toppen dag/kväll. Den avslutades med Greta på en uteservering här i Strongsville, vi var båda jättetrötta så vi körde hem vid halv ett tiden.


Den här extremt vackra hatt fick jag av Greg i fredags. Anledningen " För jag var awesome" haha, ja han var lite full ;D


Vi skulle ta bilder tillsammans med barnen, det gick sådär. HAHA ( :


Har målat över deras ansikten, för jag vet inte om jag får lägga ut bild på dem. ( :
(Jag och Andrea har likadana tröjor, dem fick vi av hennes mamma.)


Raketer, så annorlunda att sitta på en filt i gräset i shorts och t-shirt och titta på raketer. Vanligtvis är det ju svinkallt och med ett glas champagne i handen. NYÅR.

Det har verkligen varit en toppen helg, imorgon är jag ledig. Förmodligen följer jag med familjen på en liten utflykt och vi ska kanske äta på Cheesecake Factory och det har jag velat göra sen INNAN jag kom hit.

Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. GOD NATT.

P.s: Andrea kom ner till mig och sa att de skulle köra iväg. (då när jag tänkte köra iväg.) Hon säger "Jag ska i alla fall köpa en frappe på McDonalds. Så kul ( :  Jag följde med dem istället och vi lämnade mina filmer.

Kraam från en övertrött Emeliee


Kommentarer
Postat av: Greg

Only the awesome ones deserve hats such as these :) Glad you had fun.

2010-07-05 @ 08:19:29
Postat av: mamma

Hello

Snygg du e ..

I helgen var vi på Filips 20-års-fest,jättekul och alla hälsar till dig.

ha det gott kramisar från mamma

2010-07-05 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0