No, I'm never gonna fall for you.

Jag vill börja med att säga att jag är proppmätt. HAHA

Idag har jag jobbat några timmar på morgonkvisten. Sen blev det en timmes skype med Mamma och Fredde. Hann inte med Johanna, men vi ska skype imorgon och det gillas skarpt (:

Efter det så åkte jag iväg till FIVE GUYS (Hambuargare. skit gott) med min fina värdfamilj. De bjöd mig, dem är så snälla (:

Sen mötte jag upp Greta på Starbucks och vi körde till "strande" här i Strongsville. Vi solade och njöt av solen. Vid 6 tiden drog vi oss mot en Italiensk restaurang och maten var helt fantasitk. För att inte prata om den underbatt goda cheesecake :D

Nu sitter jag hemma i mitt rum, har precis pratat med mina värdföräldrar om helgen. Jag känner mig verkligen som hemma här, dem är min familj nu också. Vare sig dem vill eller inte haha. Som Andrea säger de är min "adopterade familj".

Har bilder, men blogg.se samarbetar inte.. :/

Imorgon har jag sovmorgon och det ska bli skönt.

Tack till Greta för en awesome weekend.

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0