Lördag 10 juli, 2010


God Morgon!

Jag jobbade tills 18.00 igår och sen mötte jag upp Greta och vi körde till en restaurang här i Strongsville som har vattenpipa.

Så vi åt och rökte vattenpipa, sen drog vi till Starbucks en stund sen vidare till en fest. We had an awesome time and now we're known as the BFF's from Europe. HAHA

Jag har sjukt roliga bilder på kameran för en på festen hade hand om den hela kvällen. Tyvärr inte många av dem jag kan lägga upp här, för många som inte vill vara med på internet. (host, host.. Ja, det är enda anlednigen varför bilderna inte passar sig här.HAHA)

Så tack till John som bjöd oss, dock inte hans fest.

Om cirka 50 minuter kommer Greg och hämtar upp mig, då drar vi till Cedar Point. AWESOME :D

Att åka iväg som au-pair är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv, det ska ni veta ( :


Jag är lika seriös som alltid, HAHA.


Greta och Jag. ( :


Party in the USA.


MAMMA & PAPPA, don't worry. Jag umgås med saints. HAHAHAH !

Neeej, nu ska jag upp och slänga i mig ett äpple eller något innan Greg kommer.

Kraam från Emeliee



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0