I love the way you lie..

Detta blir nog ett rörigt inlägg.

Just nu jobbar jag och klockan är 20.00, barnen sover och jag ligger i trädgården och bloggar ( :

Var ska jag börja? Har ju inte skrivet på ett tag.

Emma skulle ju kanske komma nästa helg, men tyvärr blir det inte så. Vi tar det en annan gång :-)

Den 18 juli åker jag på semester med min värdfamilj till ett jättefint ställe utanför Pittsburg,PA.

Det är en resort vi ska bo på och där finns massor av aktiviteter och så. Ska bli superkul, vi ska köra dit.

Igår var jag och Greta på fest i Mentor (cirka 50 minuter ifrån Strongsville). Det var en kompis till Greg som hade fest och det ar i en hamn. Där var båt att åka, eld och det var supertrevligt.

Idag har jag gjort lite ärende och spenderat lite tid med min fina värdfamilj. Klockan 18.00 började jag jobba och jobbar tills23.00 eller när föräldrarna kommer hem. Imorgon jobbar jag 08.00-11.00 tror det var 11.00 iaf, men 08.00 börjar jag iaf.

Vet inte om jag sticker iväg på något ikväll, men förmodligen inte eftersom jag ska upp imorgonbitti.

Jag gjorde lite videobloggar i veckan, men har inte fått tummen ur gumpen till att ladda upp dem. Så här kommer allihopa fast i ett annat inlägg tror jag. Blir bilder i detta inlägg. (:

Allt som allt, jag har haft en jättebra vecka. Som alltid ( :

För övrigt, det är ÖVER EN MÅNAD SEN som jag fick post hemifrån. Ni är jättefina, men ett brev hemifrån betyder SÅÅÅÅÅ HIMLA MYCKET.


Här kommer bilder som jag äntligen lagt in. HAHA, ja jag är LAT.


Har jag världens bästa jobb eller vad?


Så härlig bild. (Lägg gärna märke till min vackra dubbelkind/haka. HAHA, OMG)


Cody och Chiara i lilla skölpaddepoolen i trädgården.


Har inga bilder att visa från när jag var i hinckley med chiara, cody och andrea. Så lägger in denna.

Har fler bilder jag ville visa, men blogg.se vill inte ladda upp fler nu :/

Kraam från Emeliee



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, posten måste vara slö eftersom jag skickat för ett tag sen borde ha kommit fram..

Vi har inte heller fått post från dig det hade varit kul att få ngt från landet over there..

Du mste ha det bästa jobbet man kan tänka sig men så bor du ju också med en underbar familj!!

Superhärliga sommarbilder, du lever som en prinsessa ser det ut som.

Många kramar från ett varmt Ystad

2010-07-04 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0