Gymmet.

Jag har nyss kommit ut från ducshen. Sitter och mumsar på melon och vindruvor.

Jag och Greta gymmade en timme ikväll. Härligt att vara igång, det fanns en maskin där som tränar armarna och det var sjukt jobbigt. Greta bytade maskin ganska snabbt, men jag gav mig tusan på att jag skulle göra färdigt programmet även om jag trodde att jag skulle gråta de sista 5 minuterna. Det är ju armarna jag vill jobba mest på så. (:


Vi gjorde gymmet osäkert..  (:
I alla fall, det är ett udner att jag ens klottra ner dessa rader. .

Cody är nämligen sjuk och kräver därför verkligen ens fulla uppmärksamhet, han vill vara i ens famn hela tiden. Usch, det är så synd om stackars Cody.. Han hostar och är snuvig.. :(

Han somnade i alla fall i min famn en timme och han verkade må lite bättre efter det. KRYA PÅ DIG, CODSTER :D

Nu ska jag kolla på Bring it on fight to the finish. Sen blir det sängen, imorgon väntar en ny spännande dag. Hoppas Cody mår bättre, tycker så synd om honom. Chiara är också lite snuvig och hostig.

Så jag sa till Andrea innan, att jag bara väntar på att någon av oss vuxna ska bli sjuka nu.

Förresten, bilen som jag kör här gick isönder. Den blev inlämnad igår och är nu fixad. ( :

Jag gjorde en videoblogg idag, men den får komma upp en annan dag. För kameran är död.


Cody och jag på semestern.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser härligt ut med lite bade och kanske en solstråle att njuta av Idag har vi fått HÖST känns det som i varje fall.....blåser tom i vår trädgård och DÅ blåser det. Lollo och två vänner har gett sig iväg på en moppe semester idag, spännande men kallt att ligga i tält. Imorgon firar vi morsan ( farmor) på hennes födelsedagf, säkert lika god mat som alltid hos dem. Sköt om dig så hörs vi kramis Lotta

2010-07-30 @ 17:02:26
Postat av: Lotta

Hajdi hoo

Synd inte farfar är hos dig han hade säkert snabbt fixat din bil , men det löser sig förmodligen ändå.

Gymmet...usch mitt dåliga samvete dit borde även jag och min kropp gå en dag....kanske i höst :-)

2010-07-30 @ 17:06:42
Postat av: Lotta

Hajdi hoo

Synd inte farfar är hos dig han hade säkert snabbt fixat din bil , men det löser sig förmodligen ändå.

Gymmet...usch mitt dåliga samvete dit borde även jag och min kropp gå en dag....kanske i höst :-)

2010-07-30 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0