Cedar Point

Cedar Point var som vanligt väldigt skoj, fick äntligen åka Top Thrill Dragster och fyf**n vad kul den är.


Jag fick en nyckelring av Greg som minne av Cedar Point.

När jag kom hem så fick jag god middag av värdfamiljen och sen körde jag och Andrea ut för lite ärende.

När vi kom hem fick jag en överraskning av min värdfamilj, hur snälla är inte dem? Dem hade sett den i affären och tänkt på mig.

Min överraskning från min värdfamilj. (:

Nu är jag helt slut för det har varit över 30 grader hela dagen. Att stå i kö till varje karusell i över en timme tar på krafterna, men det är värt det ;D

Imorgon jobbar jag 8.00- kommer inte ihåg. haha

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0