Bilder.


Cody äter nu Cheerios och lite sånt. Det är så kul, men det gäller att hålla koll så han i sätter i halsen. Min största rädsla just nu.


Hur söt är en denna pojke ? ( :


Chiara och Mr.Elefant. Som jag och Chiara pysslade ihop en dag. (:


Chiara fixade mitt hår så jag skulle vara fin när mamma och pappa skulle komma och hälsa på oss. ( Haha, ser ut som jag gjort två rundor i sängen. HAHA)


Andrea kom hem med en artikel som hon hittat hos frisören :D


Min och Gretas förrätt i söndags.


Huvudrätt, lasagne.


Vår dessert, vill bara tillägga att vi delade på allt. (:


Min shopping. Haah, fick inte rätt med uppladdning, men ni ser ju (:

Nu ska jag springa en runda, härligt att komma igång igen :D

Lite senare kommer det upp videoblogg.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Greg Noble

Haha very nice hair you have there :-D

2010-07-14 @ 06:24:56
Postat av: mamma

Snygga kläder!!!

2010-07-14 @ 17:38:27
Postat av: MAMMA

Ni ser ut att vara påhittiga och gör mycket pyssel häftig elefant,ska bli kul att se sakerna ni gjort.

Såå kul med alla bilder de e ju bara så söta vill bara känna på dem och det känns redan som jag känner de lite..

Visst e de snygga vårt blivande kungapar!!(tycker jag inte pappa)

Gud va gooo maten ser ut verkar som vi får svälta innan vi åker över till dig annars rullar vi fram när vi kommer hem ha ha.

Chiara e nog en blivande frisör eller kanske svensklärare...

Nej nu ska vi cykla ut till stranden, grilla och bada 22 gr säger de att det är så tom din mamma som e en badkruka ska ta ett dopp..

Många kramar från mamma och pappa ÄLSKAR SIG

2010-07-14 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0