BAJS !!

Gabby åker till en familj i New Jersey. :(

Det värsta är att hon förmodligen kommer åka till dem medans jag är här på hotellet..:/
Bra & roligt att hon hittade en ny familj och hoppas hon kommer trivas, men fy faaan att hon måste lämna oss. Jag gråter!



Looove <3


Har så många roliga minnen med världens bästa Gabby. <3


Nu MÅSTE jag ta mig till New Jersey, för nu bor både Emma och Gabby där.  ;(


Vår älskade trio splittras.. <3 But we will meet again.

För övrigt sitter jag på hotellet och bloggar, men vi har haft otur och bytat hus en gång redan.. Imorgon ska vi få reda på om vi får byta till hotellrum i stället, för mina värdföräldrar är inte nöjda med boendet vi har fått nu.  :(

Om vi inte får hotellrummen så kommer vi åka hem imorgon.

Förresten, säg en bön för mig ikväll. Jag har inte tagit med mig min medcin för allergin mot choklad, eftersom jag inte planerat att äta choklad.

Ikväll när vi åt glass, så frågade jag tjejen som jobbade om den glassorten innehöll choklad.

Jag: Is there any chocolate in this ice cream?
Hon: No, no chocolate in here.
Jag:Are you sure, I'm allergic?
Hon: I'm 100 procent sure.

Jag köper glassen och äter den på bussen hem, typ när den e slut tyckte jag att jag bet på en chokladbit och kollar igenom den glass som finns kvar. Jo, då finns det massor av väldigt små chokladbitar i glassen.. FAAAAAN säger jag bara.

Så jävla dåligt, tyvärr var vi ju inte kvar vid glassen. Åker vi dit igen ska jag säga till dem, nu kommer jag må dåligt hela natten. Trodde inte det, eftersom det var så liten mängd. Tyvärr känner jag redan av det dock, 45 minuter senare.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

oj oj du får se till att alltid ha med dig medicinen om det skulle hända fler ggr att de inte vet vad som finns i det de säljer.

Hoppas det löser sig med hotellet så ni blir kvar. Var är ni någonstans?

Ni ser ut att ha kul ni tjejer,synd att Gabby åker till New Jersey..

kraamar mamma

2010-07-19 @ 12:16:57
Postat av: Tinde

vart i nj ska hon :) ?

2010-07-23 @ 22:34:23
URL: http://tindes.se
Postat av: Lotta

HALLÅÅÅÅÅÅÅ

Jag är tillbaka i cybern, vi har alltså varit utan bredband i 2 månader helt otroligt eller hur.



Hur är det emelie ? Ska läåsa dina inlägg



kram Lotta

2010-07-24 @ 17:34:03
Postat av: Lotta

Usch...hade inte glass tjejen koll ? Vilken tur det finns medicin men det var säkert en obehaglig upplevelse. Jag sitter här med en dryg liten söt katt.....Elsa jodå du gissade rätt, han ( ja det är en HAN) för er andra som läser är mer lik en trogen hund än en liten katt. Kallar jag på honom så kommer han som på kommando, går efter mig vart jag än går. Det är roligt med djur inte sant, har nog missat det men har din familj några husdjur ?

Jag tycker bilderna från alla dina upplevelser ser så härliga ut, sommaren i sverige har tagit time out, det blåser som värsta höstdagen, lite regn men jag som är född optimist är övertygad om att snart strålar solen igen. Vi var ju i grekland veckan efter midsommar gud vad härligt det var salta härlig bad och bara avkoppling, de e livet. Vi älskar grekland trevliga människor, god och vällagad mat och njutbart vin....inte kan man må bättre under semestern...

Mina kära föräldrar hjälpte till här hemma med våra katter och mitt växthus 53 tomatplantor !! SNacka om att dom burit vatten, men jag hoppas jag/vi kan hjälpa till med något annat till dem vid tillfälle.

Ja nu ska jag återgå till filmen Snabba cash på tv

Superkram och vi hörs

2010-07-25 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0