4 July..

4 juli i Sverige är ju inget speciellt, men här är det en av de största helgerna :D

Detta har firats med familj, eller ska firas mer. Ikväll kommer deras vänner hit och vi ska äta gott och sen när det mörknar blir det fyrverkerier. Vi har lyssnat på patriotisk musik och kört lite ärende, en mysig dag med min nya familj (:

Dessutom lämnade jag Sverige den 6 april, så om 2 dagar har jag jubileum ( :


Tänkte bara förklara varför det är "svårt" för mig att skicka brev hem, jag vill ju gärna skicka med något och då måste jag åka till posten och de stänger innan jag hinner sluta om dagarna. Jag hinner heller inte dit innan jag börjar, jag kan ju klart göra det på lördagar, men det har inte blvit så..

Jag hade säkert kunnat fråga min värdmamma om vi kunnat åka till Posten en dag i veckan, men det är ALLTID så sjukt långa köer och då gillar jag inte att de sitter i bilen och väntar på mig. Inte det roligaste att göra i värmen med Cody på 8 månader och Chiara på 2 och ett halvt år. ( :

Denna helg har verkligen varit superkul. Jag såg filmen "When In Rome" igår och den var riktigt rolig, förväntade inte mig så mycket men jag skrattade rakt ut i luften. ( .

Dessutom såg jag Stieg larsson "flickan som lekte med elden", att den finns att hyra här nu. På engelska heter den "The girl with the dragon tatto" HAHA !!

Nej, bilder blir det senare för dagen är inte slut. Nu ska jag föna håret, fläta det och sen köra iväg och lämna tillbaks filmer snabbt innan gästerna kommer.

Jag ska nog köpa med mig varsin frappe från McDonalds till mig och mina värdföräldrar. Jag har en känsla av att Andrea gärna vill ha en sådan ;D

(Hon kommer läsa detta och skratta)


Kraam från Emeliee och Happy 4th July ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0