Världens sötaste Milton ( :

Fick svar på mina frågor från CC idag, så jag har fyllt i de flesta papprena nu. skönt ( :

Kvällen har jag spenderat med Kristina och Milton, alltid lika kul att träffa dem!

Vi lagade kycklingfile med klyftpotatis och beasås, vi hade en god sallad till också. Det var hur gott som helst!

         
Pappersarbete.                  Mamma & Son.               God mat.

         
     Milton badar.               Milton i sin handduk.         Jag och Milton.

                      
                   Milton som nyfödd.        Min bebis fick halsband.


Milton växer så det knakar, tänk vad stor han kommer vara när jag kommer hem från USA...

Jag & Kristina kollade på flera avsnitt av Gossip Girl och mös med Milton. En bra kväll alltså.

Imorgon blir det Thai restaurang med Torbjörn, Isabell & Fredrik.

Nu ska jag kolla på N.C.I.S

God Natt.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Tinde

Hej! Vad kul att jag hittade din blogg. jag ska också åka iväg som aupair i höst! med CC jag med. har inte hunnit läsa så mycket i din blogg men ska göra det senare :)

2010-01-23 @ 14:45:13
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack för en trevlig kväll! :)

2010-01-23 @ 16:36:54
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0