Nu händer det saker..

Resursenheten ringde för cirka en timme sen, för er som inte vet var jag där på intervju i måndags.

De ville ha mig som timvikarie, så jag ska börja på ett boende i Svarte där det bor människor med demens. Det ska bli väldigt intressant, den 8 februari ska jag gå en läkemedelskurs.  Får mer information i nästa vecka, kommer dock inte skriva om det eftersom det är sträng tystnadsplikt.

Sen är det ju bara 3,5 timme kvar tills jag ska in på skype för att prata med en amerikansk familj som är intresserad av mig.. Det händer saker nu..

Det är kul, hur som helst tror jag att jag får en bra helg eftersom jag fått jobb ( :

Sen hoppas jag att det går bra med familjen, oavsett om vi väljer att matcha eller inte..

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0