Nanny diaries

Var nere på Ystad Bostäder igår, de ska kalla in grannen till mötet. Hoppas det löser sig!

Sen var jag hos Alexandra gjorde pastasallad och kollade på "Nanny diaries" och " Georgia Rule".

På kvällen hyrde jag Camp Rock, har inte sett den innan. Den var helt okej, väldigt bra musik i alla fall.

Jag väntar fortfarande på att min ansökan ska bli godkänd. Hoppas det gå snabbt ( :

Ikväll ska vi nog titta på FIGHTING, vi hyrde den igår också fast vi orkade aldrig kolla på den.

Igår kom vi på vad vi ska vara utklädda till på min 20 års fest som är maskerad. :D


     

Nu ska jag ringa Resursenheten.

Ha en trevlig fredag ( :

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: kristina

Detsamma gumman :)

2010-01-08 @ 13:36:37
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0