Mätt och Trött

Jag gick aldrig ner i stan idag, det blir imorgon och då ska Alexandra med. ( :

Jag har spenderat eftermiddagen hos Alexandra och Joakim, Joakims kompis Zacke var också där.

Det slutade med att jag fixade Alexandras hår och smink, sen gjorde hon mitt hår :D

         
       Alexandra                       Jag & Stisse                Två glad kusiner

         
Joakim sa något roligt             Kusiner <3                  Jag med Stisse

När jag kom hem vid 18.00 hade världens bästa Tusse lagat hemmagjorda köttbullar med potatis och sås ( :
Så nu är jag mätt & trött, jag sitter och bloggar medan Torbjörn kollar på Tv. Han ska strax iväg ner till Prins Charles för att kolla på Handbolls EM med sitt handbollslag. ( :  HEJA SVERIGE !


         
  Min stora kärlek <3      Älsk lagat mat till mig ( :       Jag vid datorn

Nu ska jag spela in en video som jag ska lägga till i min ansökan, CC sa att det är jättebra att lägga upp en video och jag vill göra allt som kan snabba på matchingen. ( :


Känns pinsamt att filma sig själv när man står och pratar på engelska, men till slut ska det väl bli bra ( :

Hoppas alla har haft en toppen dag, kul med alla nya besökare. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem ni är :)



Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0