Måndag.

Idag mår jag inte bra, huvudvärk och ont i magen.

Jag hoppas jag piggnar till lite inför min intervju som börjar 13.30. Börjar bli lite nervös nu.  ( :

Milton och Kristina ville komma inom en sväng vid lunch, men tyvärr känner jag inte riktigt att jag hinner imed intervjun. För jag har bestämt mig för att jag ska gå dit, måste sluta ta bilen överallt inom stan...

Jag har blivit lat av mitt körkort ;D

Glömde lägga in bilderna som jag köpte igår.. Så här kommer dem..


       

Hoppas ni får en bra måndag och jag hoppas att min intervju går bra. Trött på att bara gå hemma..


Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: ღ Rebecca

Fan vad snygga bilderna blev :)

2010-01-25 @ 11:09:57
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja det känns spännande nu när jag väntat så länge!

Tråkigt att du känner dig lite dålig samma dag som intervjun, men hoppas det går bra ändå!

När vill du åka iväg? Så snart som möjligt?

2010-01-25 @ 11:10:38
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: natti

Ja verkligen fina bilder! Tur att jag skrev upp dig! ;)

2010-01-25 @ 11:25:42
URL: http://natsch.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad kul att vara "modell för en dag". Och bilderna vart skit snygga! :D



Svar: Men då är det ju lika bra att han kunde hjälpa till med videon. Och det blir ju oftast bättre om någon "sköter" kameran än om den bara står på ett stativ. Själv var jag utomhus och inne på mitt rum, så ingen hörde. :P



Jag tycker precis som dig. Jag ska också välja familj och inte efter ställe i USA. Fast jag vill absolut inte bo ute på landet i ingenstans typ. Då kan familjen få vara hur bra den vill, men jag skulle ändå inte välja dom.

Nej chicago eller San Fransico skulle ju inte heller vara helt fel.



Jag gör faktiskt ingenting om dagarna nu innan jag ska åka. Jag är inskriven hos arbetsförmedlingen. Men dom tycker inte heller attt det är någon mening att jag gör någo nu innan jag ska åka. Eftersom jag vill åka så snart. Vad gör du om dagarna då? :)

2010-01-25 @ 15:52:59
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Enisa

Jättefina bilder!;) (Y)

2010-01-25 @ 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0