Jag har fått en match !!

Jag gick nyss in på min mail, kollade den tidigare idag också. Så tänkte jag så  " jag kollar den nu innan jag lägger mig ändå" Jag var inställd på att där inte skulle vara något..

Då har jag två mail i skräppost, 1 mail från Cultural Care US, som skriver att de håller på att hitta en match till mig..

Ett andra mail "Cultural Care Host Family Match", familjen har 3 barn bor i San Anselmo, som ligger 25 minuter utanför San Fransico. San Fransico är en stad jag mycket väl kan tänka mig att bo i.

Jag hoppas att de ringer mig, det verkar vara en toppen familj ( :

Jag kommer inte kunna somna nu ;D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Åååh vad kuuul! GRATTIS! :D Hoppas att det går bra med denna familjen! :)

2010-01-29 @ 00:57:02
URL: http://martinaaupair.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis :) Det var väl dit du ville så:P Hoppas det blir bra :)

2010-01-29 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0