Ja eller Nej ?

Jag vet inte hur jag ska göra med matchen..

Känner mig osäker över en del saker, men vissa delar av mig säger JA..

Ska precis skicka iväg ett mail till deras nuvarande au-pair. Hoppas att hon svarar på mina frågor om hur dem är och så..

Igår var supertrevligt, det bjöds på Thaimat, glass och fastlagsbulle. Man rullade ut.. Gete hade ordnat roliga lekar och senare på kvällen blev det kortspel.

Idag har det inte hänt för mycket, har mest tagit det lugnt. Var dock nere om på Prins Charles för vi skulle hjälpa Maria (Torbjörns moster ) som lämnar över PC imorgon.. När vi väl kom ner där var dom färdiga så vi hann inte hjälpa till..

Har tyvärr inga bilder att bjuda på, glömde kameran igår och idag har den suttit i laddaren.

Nu kallar sängen snart, jag är trött men kan inte sova. Massa tankar som snurrar runt i skallen..

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan nej gud vad roligt. vi kan ta skype non dag om du vill. parta lite bretta hur jag kenner om allt osv! tuffersandra heter jag nog ! vi hores!

2010-02-01 @ 08:09:30
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0