It comes naturally

Julgranen är ute !

Jag är inne i en Disney period verkar det som..

Det strömmar ut Selena Gomez, Demi Lovato, Miley Cyrus, Ashley Tisdale och Vanessa Hudgens från högtalarna..

Får nog ringa min kusin och höra om hon är på ett High School Musical marathon ? Haha, måste ju öva ifall jag kanske hamnar hos värdbarn som gillar det ?

Nej, Disney är BRA  !!

                                             
             Hittade den bilden.                                    Kärlek för den sommaren <3

Hittade en ny med Selena Gomez idag, " It comes naturally" Den fastnade efter andra lyssningen.  ( :

Lyssna här: http://www.youtube.com/watch?v=liHKFvMJ0p4&translated=1

Nu ska resten av julpyntet ut, ses ikväll.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jag var först med STS men dom gillade jag inte alls så jag bytte till SI :)

2010-01-05 @ 21:57:30
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0