Ingen rubrik ?

Min fantasi tryter, så det blir ingen rubrik idag...

Dagen har spenderats framför datorn, har varit hos Alexandra och Joakim. Joakim skulle försöka få in min nya header som wilda gjort till mig. Han lyckades inte få rätt med det idag, men hans bror ska hjälpa honom imorgon. Så förhoppningsvis får de rätt på det då.

Så imorgon blir det ny design här på bloggen ( :

Jag kolla mailen stup i kvarten.. ;D

   
    Vi är ju två, då måste vi ha 2 datorer ?

 
Strike a pose!!              Handbollsresultat.


Lägger ut bilder från igår när jag och Torbjörn var ute och gick i snöstormen.

   
            Jag.                       Kärlek <3                         Snö...


Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Vad kul att du fått en match här. Lycka till!



Vart exakt bor de? vad heter stället?



kram

2010-01-28 @ 21:31:16
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du verkar ha hittat nåt som är bra! Jag uppdaterar också min mail heeeela tiden i hopp om att någon ska ha hört av sig :) Man blir ju tokig av det här haha!

2010-01-28 @ 23:52:46
URL: http://cillihej.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja varför ska man nöja sig med en dator det e lite dumt att ta chansen... ha h ha ah

2010-01-29 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0