Helgen

Hej Hopp! Nu är jag hemma från en LÅÅÅNG dag i Malmö.

I fredags var jag och Torbjörn hos Isabell & Fredrik i Tomelilla. Emelie Wahlgren och Pontus var också där, vi gick till en Thai estaurang och åt god mat ( :

Eftee thai maten gick vi hem till Isabell och Fredrik igen, då vi spelade spel. Vi spela Guitar Hero och "Med andra ord". Spelet " med andra ord" var superkul och lite guitar herp är ju aldrig fel. :D Så tack för en super trevlig kväll ( :

      

Lördagen började med handboll i Hörby, det var Tobjörns lag som spelade. De vann med 20-10, så grattis grabbar ! Efter det körde vi ner till ÖP-hallen där IFK YSTADS juniorlag spelade SM-kval matcher och den vi såg blev oavgjord ( :

Det var tänkt att vi skulle passa Thea under dagen och natten, men det blev inställt då hennes pappa inte behövde jobba. Vi ringde istället till Alexandra och Joakim, så de kom hit och det bjöds på hamburgare och friterade pommes. Vi spelade spelet " Lika par leka bäst", det var kul. Vi vann vasrin gång ( : Måste säga att vissa frågor är ganska personliga på detta spel. Nu känner vi varann så pass bra att det inte blev pinsamt, bara kul. HAHA !

    

Idag jag och min kusin varit i Malmö på The Studip för att bli sminkade, få håret fixat och bli plåtade. Detta är helt GRATIS :D

Det var superkul att bli fixad, men precis som jag trodde hade de problem med mitt hår, SOM ALLTID.. Jag fick i alla fall en slags uppsättning eftersom det skulle gå snabbt. Ni som träffat mig vet ju att mitt hår inte är något som löser sig själv på 10 minuter !?

Jag och Alexandra köpte vars 2 bilder. Jag skulle köra hem, men Alexandra hittade till en Burger King så hon fick köra den biten. De roliga är att hon inte alls hittade, utan vi hamna i Tullen på ÖRESUNDSBRON !! HAHA, klockrent ;D

En snäll tullare hjälpte oss av bron i alla fall och vi hittade till Burger King vid Svågertrop. Gott med mat eftersom vi var på The Studio klockan 13.00 och var färdiga 18.20 och hade inte ätit något.

Nu sitter jag i sängen och bloggar medan Torbjörn kollar på Tv, har lagt en ansiktsmask på mig själv. Kände att det behövdes eftersom de dränkte en i smink i Malmö. Så den ska jag gå och tvätta av nu.

Imorgon ska jag på arbetsintervju inom äldreomsorgen som timvikarie, håll tummarna för mig ( :

Vilket långt inlägg detta blev, men det har varit en superrolig helg ( :

God natt !!

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0