Färdig

Nu har jag städatfärdigt och sista tvätten är i maskinen.  ( :

Vi har ätit panerad torsk och potatis idag, gott med lite husmanskost.

Torbjörn kom hem med tulpaner idag, så gullig karl man har fått tag i ( :



Så tråkigt, jag gick ut i förrådet för jag hittade 2 julsaker som vi glömt ta ner. Då såg jag att min snöglob som jag fått av mormor för några år sen frusit till is och gått isönder. Blev så ledsen... :(


God mat :D

Nu är jag riktigt trött efter allt städande, vi ska ner och hyra en film nu.

 

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Fazz

Sv: Tack :) hoppas det dyker upp någonting bra snart! hur långt har du kommit i din ansökan nu? :)

2010-01-13 @ 22:45:16
URL: http://fourthofoctober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0