Dålig uppdatering.

Har varit lite dålig på att uppdatera nu..

I fredags var jag och mamma ute och handlade dekoration och så till min fest, inhandlade också allt som hör till vår utklädnad.

På kvällen gjorde vi inget speciellt, lite myskväll bara. Jag la ansiktsmask och så, skönt ( :

Igår var vi hos Kristina, Marcus och Milton. Vi fick god mat och dryck, det är alltid gott på Mariagatan ( :

Vi fick räkmacka till förrätt, Plankstek till huvudrätt och varma bär och vit chokladmousse till dessert.

Vi spelade lite spel, det var en kul kväll alltså :D

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, blåser som bara den ute..

Jag vill att det händer saker med au-pair äventyret nu, bara att vänta.. Tråkigt...

Ha en bra dag!

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0