Boom !

Haha, sitter och pratar med Alexandra på msn, har precis fått rätt med våra webkameror. :P

Plötsligt hör jag ett stort BOOM !

Förstår direkt att det är på vår balkong, när det blåser mycket brukar det ta i räcket och låta som bara den. Det här lät annorlunda och riktigt högt.

Går ut och ser att vår gran, ljuslykta och kruka blåst ner för hela trappen.. Helt sjukt, dumma snöström.. :/

Märks att jag börjar vänja mig vid bloggen, för det första jag tänkte var " måste fota till bloggen" HAHA.

   


Jag vill bara få en match nu !!!

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: MARTINA

Nej det är helt sjukt att en sån sak skulle kunna krossa en dröm :/ Men det var tur att du får åka med CC i alla fall!



Jaa tack detsamma! :D

2010-01-27 @ 16:35:24
URL: http://martinaaupair.blogg.se/
Postat av: din kusin

du det va en upplevelse kan man lungt säga! helt otroligt!!! DEt e helt sjukt!!!!

2010-01-27 @ 17:12:50
Postat av: Enisa

oooh, mitt namn är också med på den ena bilden ser jag, haha!:P (Y)

2010-01-27 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0