Besöks rekord!

Wow, kul att så många i tittade in igår. Var kommer ni ifrån ? (:


Jag hade dubbelt så många läsare som jag brukar, ni är så fina . Blir så glad när ni kommenterar!

Idag ska jag prata med min första match på skype. Klockan 4 blir det och då är klockan 7 på morgonen hos dem. Jag är riktigt nervös, det är vissa saker som jag är lite osäker på. Så det kommer jag fråga om.. Jag LOVAR att titta in här sen för att berätta hur det gått ..



Fick inte riktigt rätt med bilden ser jag.. hmm

Kraam frpn Emeliee

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till! glöm ej ringa mig när du pratat med familjen,är jättespänd på att höra hur de är.. kram mamma

2010-01-29 @ 11:51:11
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: sarah

Heej, vad kul att du hade hittat min blogg :) åhh det låter ju bra, viktigaste är ju kemin med familjen än stället så man inte vantrivs eller så.



Jag är nervös att prata med familjer på skype eller telefon.. jag är nog mest nervös över att det kommer kännas stelt eller svårt att ha något att prata om... vad pratade ni om typ? har du tips på frågor som du ställde?



Lycka till :)



- Sarah

2010-02-01 @ 15:37:42
URL: http://saraaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0