BAKSMÄLLAN

I tisdags blev det pizza och film med Torbjörn, Alexandra och Joakim, vi såg BAKSMÄLLAN och det var en riktigt bra film. Den rekommenderas varmt :D

Igår skulle Torbjörn varit i Halmstad med handbollen, men det blev inställt på grund av dåligt väglag upp mot Halmstad.

Då bestämde vi oss för att köra till IKEA med mormor istället, där inhandlade vi ljus, lampor och champagneglas.

Nu är julen nerpackad och de nya saker uppe. ( :

När vi kom hem körde vi och lämnade ljus till mamma och pappa, då bjöd dem på lax. Det var gott!

Sänder en liten " Krya på dig" hälsning till min bror Fredrik som lyckats stuka båda sina handleder på skidsemestern. Ena handleden gipsad och den andra lindad.. Hade dock inte förväntat mig något annat? Fast tråkigt för han. Hoppas ni har det bra ändå ( :


Jag och Fredrik i julas.

Idag ska jag ner till Ystad Bostäder för att prata om grannen som ställer sig bakom vår bil...

Efter det blir det mys med Alexandra, ska göra pastasallad och titta på film tror det blir Sex and the City eller Twilight :D

Tänkte bjuda på någon bild från igår!

Momor och jag                           
Jag och mormor.                                       Kärlek <3

 

 

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0