Antagen

De ringde precis från CC och jag är antagen till programmet så hon skickar ansökan till USA idag :D

Jag trodde att den var skickad sen innan, men jag hade tydligen fel..

Fast idag skickas den, så sjukt glad :D:D

Skulle få brev på måndag om hur matchingsfasen går till och så, sen om videon!

En sjukt rolig sak också, de ville använda mitt fotokollage som exempel för andra au-pairer, för de tyckte att mitt var så himla fint och informativt :D  Hur kul är inte det ?

Nu ska jag fika med mamma och mormor, sen ska vi göra det sista inför uppvaktningen och festen imorgon !

Detta kommer bli en otrolig helg, den kunde inte börjat bättre ( :

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0