14.57 och uttråkad

Jag & Alexandra var nere i stan en snabb vända, så tråkigt att gå i stan när det snöar för fullt. Man fryser och sen blir det jättevarmt när man ska prova kläder.

Jag hittade i alla fall vad jag var ute efter, jag hitade ett par jeans. Jag har gömt fota dem, men lägger kanske in en bild på dem ikväll..

De är i alla fall ljusa, med slitet slitningar på lår och vader med "Boy fit".. ( :

Vi tog en fika på Espresso House sen, vi tog varsin scones.

Kristina: Jag tänkte att jag ger Chai Latte en chans till, och den var god ( : Så det kan du bjuda på imorgon.

Nu kom Torbjörn hem. :D

       

Mormor körde ner oss.       På väg hem.              Alexandra strikes a pose.



Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: malin

Jaha, hoppas du hitta en bra familj tills dess då (:

2010-01-20 @ 16:23:39
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha, vad var det jag sa! ;) Men den ska ju vara varm, inte fisljummen. Tyvärr så är den slut, så mycket som jag dricker så. Har inte druckit sen förra veckan, börjar få abstinensbesvär nu snart! haha. :) Ses imorgon. kramkram

2010-01-20 @ 17:10:53
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0