12 januari

Igår var jag ju med mormor i Lund, när vi åkte dit tog busschaffören bara betalt för en. Hur bra som helst ( :

Det gick bra för mormor inne hos läkaren, skönt : )

Mormor bjöd sen på fika innan vi åkte hem, guud vad tråkigt det är att åka buss. :/

På kvällen gjorde jag och Torbjörn varsin god sallad, så gott :D

Jag gjorde med tomat, annanas, gurka, majs, salladsblad och tonfisk. Torbjörn gjorde med pasta, tomat, gurka, majs, annanas och tärnad bacon.

Skrev för ett tag sen att vi skulle se filmen Fighting, men det har inte blivit av. Så vi såg den igår, vi trodde den skulle vara jättebra. Fast den var ganska dryg och tråkig..

                 

Min sallad                                Torbjörns sallad                Mina pågar

Idag ska mamma och jag köra och handla maten till festen, jag sitter och håller på med ett snapshäfte. ( :

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: kristina

mums, det ser nyttigt & gott ut. :)

2010-01-12 @ 11:44:23
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Emilia, au pair i Los Altos,CA

Ja, jag tror de skickar massa saker på posten när du blivit godkänd. Tog typ en vecka kanske, minns inte riktigt :P.



Hoppas du får en familj hyffsat fort, eller när vill du åka? kram

2010-01-12 @ 15:48:58
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0