11 januari

Igår var  jag och Torbjörn hos mamma och pappa föratt förbereda inför min fest på lördag. Tror det kommer bli sjukt kul :D

Om 45 minuter ska jag gå ner till mormor, sen ska vi ta bussen in till Lund. Mormor ska till sjukhuset och jag ska följa med henne.

Ikväll vet jag inte vad som händer, tänkte att jag skulle ringa min kontaktperson hos CC idag kanske, för att höra hur det går. Har inte pratat med henne på ett tag nu. Vill i villen fas jag ligger.. ( :

Jag vill åka NU :D

Har tyvärr inga bilder att bjuda på idag heller.. Glömmer alltid kameran, just det.. Den ska jag lämna in för den tar mest suddiga bilder..

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Emilia, au pair i Los Altos,CA

Hur går det för dig nu ? :) med matchingarna och allt det?



lycka till kram

2010-01-12 @ 02:20:41
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0