Farmor Elsa



Idag bjöd jag Torbjörn på pannkakor, äggröra, bacon med mera. ( :

Nu är han iväg på handbollsträning, senare idag blir det handboll och ikväll kalas.

Igår var super trevligt, mamma och jag körde in till Farmor Elsa ( pappas farmor ). Där var även andra släktingar till oss. Vi gick en runda så köpte Farmor Elsa fika till oss alla. Hon är så underbart glad, härlig och genom snäll <3

Det var ju skönt väder att traska runt i, dock var det lite svårt att komma fram med rullstolen överallt.


Hoppas alla får en bra lördag. Det blir säng ganska tidigt för mig, ska upp och jobba 07.00 imorgon bitti.


Kraam från Emeliee



Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt att du är nöjd med dem! hur kommer de sig att STS inte var bra då?



Tack och jag säger detsamma till dig! =)

2010-02-27 @ 13:57:19
URL: http://amartinsson.blogg.se/
Postat av: emma

tjenare=) ser att du är i matchnings-processen, härligt! Är så skönt sen när man får veta vars man ska:) När vill du åka? jag åker iallafall till NJ den 14juni:)

MVH Emma

2010-02-28 @ 17:50:30
Postat av: Sara - blivande au pair

Fina kollage! :)



haft någon kontakt med familjen ännu? :)

2010-03-01 @ 23:46:11
URL: http://sarasweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0