Presenter

God Morgon ! / God förmiddag !


Idag ska jag och mamma ut och handla presenter till min gudfar och min kusin ( :

De har kalas imorgon, ska bli trevligt  :D

Jag önskar att jag kunde skriva att jag hört något om familjen, men tyvärr har jag inte det..

Fick matchen i tisdags, jag vill att dem hör av sig !!

Detta är den tredje matchen jag har som inte hört av sig. Denna hör ju kanske av sig men..


Min första match skickade ett jättefint mail med beskrivning om familjen och en massa fina bilder (:
Nu blev det ju inte den familjen, men ändå.

Tänkte ringa Cultural Care idag och prata lite med dem.

Nej, nu ska jag hoppa in i badet, för mamma ringde och sa att vi kör om typ 45 minuter.



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej,

jag hittade nyss din blogg och såg att du oxå ska åka iväg som au pair =) vilka åker du med? och när hade du tänkt att åka

Kram

2010-02-26 @ 16:13:11
URL: http://amartinsson.blogg.se/
Postat av: sigrid

Ja, denna familjen jag har nu låter faktsit jättebra! Mamman låter sådär snäll och liksom de skriver; Vi vill inte ha en babysitter utan en familjemedlem, och det känns så bra när de skriver så :)



Ja, kankse hör de av sig i helgen.. jag tänker att familjerna kankse har lite mer tid över under helgen! Håller tummarna!

2010-02-26 @ 17:40:50
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sara - blivande au pair

okej. Jag har bestämt mig nu för att hålla mig till SI nu, är nästan färdig med ansökan där nu :P

Hur har det gått med familjen? Haft någon kontakt med dem ännu? :)

2010-02-26 @ 19:33:18
URL: http://sarasweden.blogg.se/
Postat av: Sarah Olsson

Tråkigt och jobbigt när familjerna inte hör av sig ! Men jag blev tipsad av min organsaiton STS som jag åker med att det är bra att man isåfall själv skickar ett kort mejl att man är intresserad av att få mer kontakt och att man vill dem ska höra av sig, då dem addar mer än 1 au pair för intervju och då blir lätt att andra kanskehr av sig och så pratar familjerna med dem och så lätt man glöms bort istället. Det är mitt tips iaf om du skulle vara intresserad av familjerna som addar dig ! :)



Lycka till ! :D

Kraam

2010-02-27 @ 00:37:23
URL: http://saraaholsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är jätte kul att hitta fler och fler au pairer för då kan man fråga varandra hur det är och så vidare. Hur tycker du CC är då?

Jag åker med SI men jag åker nog inte förens i augusti om allt går som de vill.



Kram

2010-02-27 @ 10:11:52
URL: http://amartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0