Onsdag

Det gick bra på jobbet igår. ( :

Fick dock köra hem lite tidigare på grund av snöstormen, det var riktigt obehagligt att köra hem..

Var ju hemma om på en snabb fika hos mamma igår och passade då på att lägga över bilderna från min fest. Då jag firade min 20-års dag. Så tänkte bjuda på dem bilderna idag.

         

          

      

                


Tänkte att jag skulle förklara mamma och pappas present.

Jag fick en resväska, plåster och en leksaksflygplan.

Resväskan: Den förstår ni nog ;D

Plåster: De betyder att dem betalar min försäkring som behövs i USA.

Leksaksplanet: De betalar min flygavgift till USA.

Så STORT tack till dem !!

Idag ska jag ner till Kristina och Milton, ska bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Denna kvällen kommer jag aldrig att glömma! Du lyckades göra en super bra fest! Sånna fester borde man alltid ha!!! Jag och joakim hade skit roligt!!! Det va längesedan jag hade så roligt. Minne för livet det kan jag lova dig min kära kusin! Kram :)

2010-02-04 @ 00:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0