Introduktionsvecka..

Imorgon ska jag börja på mitt nya jobb, det blir introduktion denna vecka, sen på måndag blir det läkemedelskrus.

Skönt att börja jobba igen och kul med en ny utmaning!

Jag väntar på svar från familjens nuvarnade au-pair. Ni som är au-pairer eller har tackat JA till en familj.

Bestämde ni er direkt eller ni tvekade? Kände ni direkt att det var den familjen ni ville till eller fanns det saker som gjorde att ni tvekade innan ni sa JA ?

Idag ska jag inte göra något speciellt, tänkte köra utom till Svarte så jag hittar imorgon.

Nu ska jag ta reda på lite fakta om A-kassa, tänkte att det kan vara läge att skaffa det nu kanske.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: MARTINA

När min familj hörde av sig bestämde jag med direkt :) De var hur bra som helst och jag kände att vi skulle passa skit bra ihop!

2010-02-01 @ 16:15:43
URL: http://martinaaupair.blogg.se/
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Mitt tips är att du inte väljer familjen förrän det känns 100 procent rätt.

Gå efter magänslan, det gjorde jag och kunde inte varit mer nöjd :)

2010-02-03 @ 18:41:17
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0