Inget spa..

Hej!

Det blev tyvärr inget spa igår, Johanna och Alexander kunde inte köra ner på grund av snön. Inte värt att chansa när det är kaos på vägarna.

Dessutom fanns det inte lediga platser på det spa vi ville till, så vi får ta det en annan dag. ( :

Igår blev det istället Handboll och poker på kvällen.

Vi spelade poker hos Sebastian och Pauline, eller de spelade jag kollade på Melodofestivalen. För jag kan inte spela poker och de andra är typ proffs. Det var trevlgligt.

Idag är det alla hjärtans dag ( :


Torbjörn och jag ska nog ut och äta och kolla bio.

Ta hand om er älskade lite extra idag <3

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Vilken tur attd et gick så bra! :D Jag hoppas att det går lika bra för mig. Och om jag får prata med barnen att de pratar lite själva.



Åh vad gullig den lilla killen lät. :) Men du får nog en ny bra familj snart! :)



Tack så mycket! :)

2010-02-14 @ 15:01:30
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0