Hos Kristina och Milton

Nu har jag kommit hem från Kristina och Milton.

Har precis pratat med min syster i telefonen och GRATTIS till Anja Pärson som tog bronsmedalj. ( :


HAHA, Kristina skrev i sms att jag kunde komma när jag ville, jag skickar tillbaka och frågar vad vi ska äta. Hon svarar inte, men någon timme senare åker jag dit.

När jag är precis utanför dörren skickar hon "Förlåt att jag inte svarat. jag somnade" HAHAHA, Kristina öppnar dörren helt yrvaken ( :

Vi beställer i alla fall mat, så lata som vi är. Det blir massa mys och lek med Milton.( :

Sen kollar vi på "Allt för min syster", nu tänker ni... Såg inte Emelie den i söndags? Jo, det gjorde jag PLUS att jag såg den i tisdags. Den är sååå bra och har sett den med olika vänner ( :


HAHAHAHAHAHAHAH !!!

Jag skulle ta ett foto på Milton, Kristina sitter och kollar och försöker få Milton att le. (Milton sitter i mitt knä) Precis när jag trycker på knappen kräker han. Vi bara "hahahah, det kom inte med på bild väl?". Direkt efter att jag torkat av mig, kollar jag bilden och visst kom det med. HAHA. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall, tänkte dock inte lägga in bilden. ( : Kristina säger " Haha, vi måste visa den för Marcus!!"

 





Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Ja usch jag blev jätte orolig när den nuvarande au pairen beärttade att dom även pratade med 2 till. Men dom värkar inte gilla den ena av au pauirerna dom pratar med. Så jag skulle tro att det står mellan mig och en till. Fast å andra sidan så tycker jag ju att dom borde välja mig när dom till och med har spelat in en video och allt åt mig. ;)



Hur går det för dig då? har du hört något från din nya match? :)

2010-02-19 @ 00:20:52
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Kristina & Milton!

Tack för igår. Men guud vad den bilden är hemsk på mig, haha! Kramar från mig & Milton.

2010-02-19 @ 12:02:11
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0