Helgen

Ursäkta för dålig uppdatering..

I fredags var jag och Torbjörn hos min älskade mormor för att äta middag och kolla på Let's Dance.

Det var trevligt som alltid ( :



I lördags blev det ju tyvärr inget spa och ingen syster och Alexander.. :(

Istället blev det god mat under dagen med handboll och poker.


Igår var det Alla Hjärtans Dag, jag fick fina rosor av Torbjörn och jag gjorde cheesecake till honom, vilket är hans favorit.

Vi var ute och åt, men hoppade bio så vi hyrde två filmer istället. Fame och Allt för min syster.

Fame; Jag var VÄLDIGT besviken på denna film, tyckte inte att det var så mycket dans och sång som jag trodde det skulle vara. Den kom aldrig riktigt igång liksom..

Allt för min syster; Det är verkligen en av de finaste filmerna jag sett i hela mitt liv. Jag grät mig igenom halva filmen, den var såå fin. Alla som var med i den spelade så himla bra. Den MÅSTE ses !!



Idag händer inte så mycket, får se vad dagen ger..








Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0