God middag

Igår kom mamma och mormor upp på en fika, efter det körde jag och handlade med mamma.

Jag och Torbjörn bjöd hit mamma, pappa och Fredrik på middag sen på kvällen. Benfri koteltt, sallad, bearniesås och friterade potatisar. ( :

Jag var duktig och tog bilder till bloggen, men jag la in dem på min dator igår, men det gick inte att komma in på bloggen. Nu sitter jag på Torbjörns dator och kan tyvärr inte lägga in bilderna, så det blir ett tråkigt inlägg utan bilder.

Nu sitter jag och kollar Grey's Anatomy. ( :

Jag vill ha en ny match nu !!! Jag tål inte att vänta mer.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Oj ,oj vad god middag ni bjöd på ni är superduktiga.Jättetrevlig kväll som vanligt hos er.Nästa gång får vi bjuda er på middag.Kramar från mamma, pappa o Fredrik

2010-02-21 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0