Bakar maränger.

Hej Hopp !!

Igår blev det en mysig lördag, bara jag, Torbjörn och Alfons. <3

Vi kollade på melodifestivalen, jag gjorde lasagne och lasgnette. ( : Det blev supergott och bra matlådor :D

Idag har varit en slö-dag, jag har legat och tittat på "Hogan knows best" och Torbjörn på OS.

För en stund sen tog jag mig upp oc bort från Tv:n och började göra maraänger. De gräddas i ugnen i skrvande stund. Hoppas att dem blir bra.



Ikväll blir det Mc Donalds. :/

Jag loggade nyss in på mitt CC konto, där står massa datum. Vilken dag jag ska komma till skolan, sista dagen hos host family, när 13:de månaden startar och sista dagen i USA.. Vad betyder det?

Så har det inte stått på de andra familjerna? Det stod inget igår heller. ? Ni andra au-pairer, har ni fått upp det innan ni bestämt familj?

Får ringa CC imorgon och höra.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Monica :)

Hei! På min CCinternett konto stod det også de datoene før jeg fikk familie... det er "preliminary dates", og vil forandres dersom du velger å reise på en annen dato enn den du skrev at du ønsket i søknaden! :)



Lykke til med matchingsprosessen! :)

2010-02-21 @ 21:19:38
Postat av: Lollo

Ja det känns så bra! Tack!!



Vad lustigt att det står massa datum bestämda om du inte ens bestämt dig för att matcha med dem än? :S Verkar ju ganska knasigt.

2010-02-21 @ 23:32:45
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0