25 februari

Hej !

Jag sitter hemma hos mamma nu, mormor är också här.

Min bror ligger och sover. ( :

Idag blir det jobb mellan 15.00-21.15

Tänkte jag skulle passa på att visa bilden på mig och mamma från The Studio ( :



Loggade nyss in på min au-pair mail och ser att jag har ett nytt mail, JIPPIE kanske är familjen ( :

Nej, det var Top Tips on  living in America. Ett mail som jag fått typ 3 gånger innan, blir så besviken när man tror att det ska vara familjen ( :

En kul liten notis: Min bror har en orm och i tisdags skulle han få en mus att äta. Sven-Arne (ormen) brukar alltid äta upp dem direkt säger dem ( jag vägrar kolla för jag är rädd för Sven-Arne). Denna gång hoppar musen undan bara och Sven-Arne får inte tag i musen. Jag tänker inte mer på detta, men nyss när jag var inne hos Fredde (min bror) så ser jag att musen sitter inne hos Sven-Arne. Jag sa " har han inte ätit den än?" Fredde nä.   Det är helt sjukt, musen har alltså bott i ormens hus sen i tisdags och lever fortfarande. GO MUSEN säger jag som alltid tycker synd om de små liven ( :

Det är helt sjukt att musen ligger och sover hos ormen på natten :/  Dem blir kanske bästa vänner ? Motsatser dras till varann ?

Nu ska jag gå ner och fika, mamma har gjort risgrynsgröt och jag har min hemmabakta rulltårta med mig (:

Sänder en varm kram till min älskade syster som ligger i fält uppe i kalla Norrland, där är ungeför 30 MINUS grader där hon befinner sig. Man kan inte nå henne nu på en vecka. Så hon kan nog behöva en varm tanke ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Sigrid

jeeap, fick en match nu på morgonen, kankse en bra, annars är det ju bara att vänta ut :) Hi, hur gick det med din match ?

2010-02-26 @ 09:34:12
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0