1 vecka..

Ringde nyss till Cultural Care föratt fråga hur lång tid familjerna har innan de ska höra av sig.

Hon sa att de försökt få tag på familjen igår, för att se om de hade löst igenom min ansökan. De hade inte varit hemma då CC hade ringt, men hon skulle anteckna att jag gärna vill att de hör av sig. ( :


Ni får hållatummarna för att de ringer.

Idag har jag städat lite, ska fortsätta nu. Har en idé om att ändra om lite inne på toaletten. Får se hur det blir.

Skickade sms till min syster igår frågade hur det var och så. Fick svar för någon timme sen " hej. det är bra, sjölv då? Är på väg till bårhuset, kan jag ringa dig ikväll när jag kommer hem?"


GUUUD, vad har hänt tänker jag!! Hon ringer upp och berättar att de varit där på studiebesök med skolan, hon läser inom försvarmakten. Haha, jag hade alltså oroat mig i onödan.. Tur allt var bra ( :


Var kommer all snö ifrån? Tar det ALDRIG slut? Alfons håller på att riva halva lägenheten, då han jagar snön som faller ner från  våra snea fönster..

      

 

Nu blir det mer städning och min skiva på högsta volym.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Sarah Olsson

Håller tummarna för du ska hitta en familj snart :)

Lycka till :)

2010-02-11 @ 23:56:00
URL: http://saraaholsson.blogg.se/
Postat av: Syrran

Heej, fin din bligg är! Skrattade till lite när jag läste om mitt sms, klart att det lät konstigt, hur tänkte jag?! haha

Hoppas att vi kan komma ner snart, kanske denna helgen istället men då blir det bara fre-lör för sen åker jag ju norrut på sön. Vi hörs imorgon (torsdag) eller på fredag.

Många Kramar och lycka till med matchen!

KRAM

2010-02-18 @ 01:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0