My love.

Jag sitter och väntar på att Torbjörn ska komma hem från handbollsträningen..

Jag har fått ont i halsen så har fått ställa in planer idag. :/

Anyways, ibland känner jag för att komma in här och skriva något helt meningslöst..

Jag sitter just nu i handduk efter ett långt och härligt bad och lyssnar på lugna låtar på spotify, det har ändå varirt en bra dag och jag har fått roliga nyheter. Men än är dem hemliga.

Mannen är beräknad att komma hem om 5 minuter, då blir det mys för vi har inte setts mer ä 20 minuter idag. Igår bakade vi goda lussebullar, vi får se vad som händer ikväll. Kanske en omgång skitgubbe eller Kalaha?



Vi har bestämt oss för att ha kvalitetstid på kvällen i minst 30 minuter.. Lätt att komma in i en rutin att sitta vid varsin tv om kvällarna och det är så tråkigt. Nej, man ska njuta av varann.. Speciellt såhär i vintertid.

Ikväll blir det sängen tidigt, jag är trött av min onda hals och Torbjörn är alltid trött eftersom han jobbar heltid.



Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0