Gabbys sista helg i USA


Uppfräschning på McDonalds. HAHA !


Lunch på Applebees.


Little Italy, Downtown Cleveland. Vi var där på Italiensk festival.


Det kom en rejäl regnskur så vi ställde oss under tak och underhöll oss med att ta foton.


Sverige, Sverige, Estland (:


My ladies, hahah !


Vi åt på Cheesecake Factory och fick GRATIS cheesecake.:D


Jag och Gabby var på bio och vi var återigen själva i salongen en bra stund.

Neej, orkar inte skriva. För jag var korkad i helgen och gjorde manikyr at the mall och det ser för jävligt ut tycker jag och jag kan typ inte skriva eller något. Innan jag börjar imorgon ska jag köra dit och ta bort dem. JAG FÅR SPEL PÅ DEM!!

Jag är helt enkelt inte menad för långa naglar, det är inte min grej.

Nu är Gabby på väg hem till Sverige och jag har städat mitt rum efter henne helg här. HAHA, eller hur gabbs ? (:

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Halloj

Ser ut som en lyckad helg,men du det där med manikyr och långa naglar har väl inte varit din grej innan heller så många ggr du provat men tagit bort dem lika fort ha ha.

Vad gjorde ni för att få cheesecake gratis? Är det för att ni e så söta???

På tal om annat, såg i en tidning att ni har nya regler i OHIO gällande fortkörning.Poliserna behöver inte ha fartkamera för att bötfälla ngn,nej det räcker att polisen ser att du kör för fort så gäller det de utbildas till att kunna se vilken hastighet man håller.Låter bisarrt eller hur??

Vet du om detta stämmer?

Ska nu ge mig ut i rusket vi har rena rama hösten här.Översvämningar i södra Sverige,mest i Skåne.Härlig semester va.

Hur går det med Cody?

ha det bra min älskade tös



2010-08-18 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0