Tillägnat till mamma och pappa.

HAHAHAHAHHAHAH ! Som jag skrattade över din kommentar. (:

Man lägger så mycket på naglar för att det ska bli fint och för att jag var sjuuukt uttråkad och ville ha något att göra.

Jag har mer pengar undansparat här än vad jag någonsin haft hemma tror jag. (:
Så tro inte att jag slösat allt. hahah

Han är inte riktigt färdig med utklädnaden här. ( :
Jag älskar dig. Jag lovar att alltid vara din prinsessa. (:

Jag har bara inga pengar på kortet, för jag är för lat för att sätta in pengarna på kortet. woohooo!

Hoppas du och mamma har det bra i Linköping. (:

Jag älskar er och kan knappt fatta att ni kommer vara här om typ en månad. HELT GALET, då har jag redan varit borta 6 månader. Känns som jag stod på flygplatsen och grät igår.

Mamma & Jag i somaras
Du är den bästa mamman man kan ha.

Längtar tills jag får krama om er.

Kraam från er dotter.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Jag kan inte heller fatta att du varit borta så länge,saknar dig så men det är så roligt att du har det bra och trivs med din familj längtar tills den 18 sep då vi flyger till dig..

Har precis kommit hem från vår lilla semester,har haft det gudagott.Blev så glad att vi fått brev från dig,ska göra vad du bad mig om.

Tack för de fina orden,du vet hur blödig jag e så du kan ju tänka dig hur mina ögon ser ut nu..

Jag är så stolt över dig Emelie, en mamma kan inte önska sig en bättre dotter!!

Ålskar dig min tös

2010-08-22 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0