Pics.

Jag jag har det superkul med Roberts syster Ariel, vi kommer bra överrens :D

Idag har vi varit på kyrk picknick, skit skul. Bra musik (lady gaga, justin bieber, black eyed peas) Jag vet sjukt eller hur ? :D
Chiara hade jättekul, lekte massor och VANN massor. Hon vann två guldfiskar så nu har vi två guldfiskar här hemma i en skål (:

Ikväll var jag och Ariel på Starbucks och sen bio igen. Vi såg Step up 3, den var RIKTIGT bra. Jag önskar att jag kunde dansa så bra.

Här kommer bilder, vet inte om jag får lägga ut bilder på Ariel. Ska fråga henne imorrn.


Ni ville ju ha en bild på mig efter jag klippt mig, så här har ni mig.


Jag och Chiara med en av fiskarna. Och mitt hår i hela ansiktet.


Fiskarna i sitt nya hem.

Orkar inte lägga upp fler bilder nu. Ska se ett House avsnitt och sen blir det sängen.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Supersnygg böna måste vara mina anlag

Pappa.

2010-08-09 @ 18:28:23
Postat av: mamma

Låter som en roligare kyrka än vår..

Så snygg du är,måste vara skönt att bli av med lite av det tjocka men jag vet man saknar det ändå lite trots att man svär på det då och då eller hur??

Kram mamma

2010-08-10 @ 16:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0