Nummer 1

Jag mår bra igen. ( :

Idag låter jag bilderna tala, nu ska jag fortsätta kolla på House. Min värdfamilj har alla boxar som kommit ut. Jag är på nummer ett och gud vad bra det är. Hur kan jag ha missat detta? Såg inte alls många avsnitt i Sverige..

Jag har massa vidoes som ska komma upp här inom en snar framtid. Det tar så långt tid att ladda upp på youtube.

Jag är in love med denna låt. Ke$ha- Kiss N Tell.

Jag saknar er där hemma, men ack vad bra jag har det här. Dem är bäst :D


Jag har börjat med fågelskådning, haha. Nej, nej.. Men tornet i parken är tydligen ett viktigt ställe för fågelskådare.


Min morgon började med knäckebröd och räkost. Tack IKEA ( ;


Jag och Chiara lekte med hennes laptop imorse medans Cody låg och sov.


Chiara och Cody i parken at the mall. (Första gången som Cody lekte där, innan har vi bara hållt honom. Men nu står hand upp överallt och kryper runt. Det är full fart hela tiden.)


Cody och Chiara i Musse Pigg karusellen. (:


Vi fick snurra på hjulet så fick vann man olika kuponger till en restarung. Jag vann gratis dryck. ( :


Mmmmm, Marabou. Andrea, Robert och Chiara gillar den svenska chokladen. ( :


Jag och min fina teckning som jag målade/fyllde i med färger.


Idag har det regnat typ hela dagen, då gäller det att vara en kreativ au-pair och jag tyckte jag lyckades väldigt bra med denna. ( :

För övrigt, Kristina. Tack snälla för ditt fina inlägg på din blogg. Jag saknar er också, hoppas tröjorna passar honom. Det gör ont i mig att jag inte är där och ser min bästa väns son växa upp. Så fortsätt blogga på bra ;D
Du är en jättefin vän och du är kvar i mitt liv för alltid vare sig du vill eller inte ;D


Här var han inte många dagar gammal. Kanske två eller ngt.  (:


Här var han lite större, men alltid lika söt ( :


Min favorit bild på oss två. Saknar dig MillePille, du har massor av kramar att hova in när jag kommer hem.


Jag saknar DIG. <3


Nej, Marcus. Jag har inte glömt dig, saknar dig också. ;D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Kristina & Milton!

NAAAW, gud vad kärt! Jag och Marcus skrattade som in i. :) Haha, saknar dig gumman! KRAM

2010-08-04 @ 22:13:05
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0