My legs are dead..

Har nyss kommit hem från gymmet, jag vet inte själv var denna glöd för gymmet kommer ifrån.. Jag är lika chockad som er!?

I alla fall, jag har nyss hoppat ur duschen. Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag köra iväg och hämta GABBY på flygplatsen. ( :

Hon ska spendera sin sista helg i USA i Ohio och hon ska bo hos mig, sååå glada vi är för att vi får säga hejdå till varann.

Förresten, här i detta hus uppskattas min humor. Jag kallas tillochmed ROLIG ( :
Tänk på det, ni där hemma. ;D

Denna helg ska bli oförglömlig för det är sista helgen med Gabby. :(



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Wow vilken fart du har fått,låter skönt själv har jag lagt av helt så länge det e semester.

Synd att Gabby får åka hem men så bra att ni får en helg tillsammans kan bara tänka mig vilket röj detta kommer att bli,hoppas ni får det riktigt bra och så himla snällt av Kimmels att de låter henne få bo hos dem.

Vad menar du med detta med din humor vi saknar ditt skratt så in i.....

Ha det bra och var rädd om dig mitt hjärta!!

mamma

2010-08-15 @ 10:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0