Min söndag i bilder.


Började med lunch på Panera i Strongsville innan vi körde till Cedar Point.


Greta. HAHA


Vem är denna gaphals ? HAHA


Jag vann när jag och Greta spelade. (:


Ursula (Österrike), Greta (Estland), Emelie (Sverige), Nina (Tyskland), Patty (Tyskland) & Elisabeth (Österrike).

Nina är en nykläckt au-pair, hon har varit här i en vecka. Dock har hon tyvärr beslutat att åka hem, så hon åker hem om två veckor.. Ursula och Elisabeth åker hem i oktober.. :(  Patty stannar tills december. Sen är det bara jag och Greta kvar från detta härliga gäng.

Vi har i alla fall haft en jätte rolig dag (:


Precis innan stänging, så var det en ljusshow med musik och raketer och allt. Så jag och Greta parkerade våra rumpor på marken med allt annat folk och tittade ( :


HAHA, lägg gärna märke till hur vi inte ser trötta ut. Hur våra hår inte är risiga efter 9 timmar på Ceda Point. (:

Jag filmade under ljusshowen, men det får bli en annan dag. För nu skriker sängen mitt namn.



Förresten, här har ni en video om Corn Hole. Kan omöjligt skriva och förklara vad det är. (:

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Cedarpoint igen,ni är galna!!

Ser ut som ni har fint väder än,vi har bara regn och blåst här.Solen lyser just nu men det blåser som bara den.

Söt hund du vann,kan du lägga till samlingen..

Tack för filmen om cornhole ser roligt ut.

Trötta nej då lite slitna men vad gör väl det,ha ha

ha det bra/mamma

2010-08-24 @ 09:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0