Måndag.

Idag jobbade jag mellan 9am och 6 pm. Fast vi är ju alla här hela tiden, så jobbet är enklet just nu ( :

Om det saknar bokstaven O ibland, så är det inte för att jag inte kan stava utan för att den bokstaven knappt fungerar på mitt tagentbord, bara så ni vet!

Vi har haft sällskap hela dagen, trevligt. ( :

Ikväll grillade vi och åt utomhus. Super mysigt och gott.

Imorgon jobbar jag 12.00- 21.00..

Förmodligen åker jag iväg med min värdfamilj innan, vi ska kanske åka på Whale Watching. Kul kul :)

Ja, jag har verkligen haft tur med min värdfamilj. Tack för alla fina kommentarer om dem. ( :

Har ni någonsin tänkt på vilken tur dem har? Som har mig som Au-pair.. HAHAHA, SKOJA BARA SÅKLART. :D

Här kommer dagens bilder. Nu ska jag nog sätta mig vid en tv och kolla på filmen Alice i Underlandet.


Den vackra sjön som min värdfamilj bodde vid innan. De hade utsikt över sjön från deras veranda, ett jättesött hus. Bilden gör inte utsikten rättvisa. Den är tagen från bilen.


Chiara vid grillningen.


Chiara är fotografen. Kolla Cody, ser ut som han säger "Whatup!?" HAHA


Maten. MUMS (:

HELT SJUKT VAD SNABBT DET ÄR ATT LADDA UPP BILDER HÄR. HADE DET ALLTID VARIT SÅ SNABBT, HADE JAG BLOGGAT SM EN GALNING.

HAHAHA, Berättade nyss för mina värdföräldrar att de fått fina kommentarer här i bloggen. Om att de verkar så bra och omtänksamma..

Emelie: You guys are getting good comments on my blog.
A&R: Ohh, like what?
Emelie: Just that you seem sweet and we seem to have a good realtionship..
A&R: Well, that's good.
Emelie: Yeah, I just put that.. have u ever thught abut hw lucky they are with me?
Då skrattade vi alla såklart..

Robert: Well, very good. mabye next time then we'll get a good au-pair..
Emelie:HAHAHAHA, I like u guys too..
Robert: I mean anther good au-pair.. that didn't come out right..
Emelie: HAHAHAHAH

Återigen ett bevis på hur roliga och bra dem är.

Jag kallar dem förresten kling och klang. För dem är perfekta för varann. Så fint par. ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Halloj

Javisst har de tur de har ju världens goaste tjej hos sig!!!!

Långa arbetsdagar du har,men du ser inte ut att lida av det och du är ju van vid att jobba hårt.

Hoppas ni kommer iväg på whalewatch.

Wow vilken utsikt, kan förstå om de saknar det!

Ha det bra och hälsa kling och klang../mamma

2010-08-31 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0