I have so much to look forward to..

27 augusti - 6 september, Boston med min fina värdfamilj. De ska hälsa på släkt och gå på bröllop i New Hamshire. ( :

26 september - 3 oktober, California med MIN FAMILJ. ( :
 
19 november - 26 november, Thanksgiving i Texas med min fina värdfamilj.

Andrea (min värdmamma) kom nyss ner och ville ha mitt fulla namn för hon ska köpa flygbiljetter till FLORIDA. Jag,Andrea och barnen ska alltså till FLORIDA för att hälsa på hennes mamma. Nämde jag att hennes mamma bor i FLORIDA!? :D
Jag kommer dock inte ihåg datumen.

Jag kan knappt förstå hur bra jag mår. Att åka hit är verkligen det bästa beslut jag tagit i hela mitt liv. Jag kommer ALDRIG någonsin ångra detta. Jag har väst så himla mycket, sett massor (har massor mer att se som ni ser ovan) jag har fått en familj till. Jag har fått massor av fina vänner. Ta chansen att åka, det är inte alltid en dans på rosor. MEN, detär inte livet hemma heller. JAG MÅR SÅ SJUKT BRA HÄR, Förtjänar jag ens att må så här bra !?

Igår shoppade jag förresten, jag är kär i mina nya skor. Ska visa er dem en dag. ( :

Glöm det jag sa om att detta inte är en bra dag, den är toppen. Jag älskar mitt liv här verkligen, jag har verkligen USA'S bästa värdfamilj.

Emelie: So, what do you guys think of my new pants and shoes?
Andrea och Robert: They look great.
Det går en liten stund..

Andrea: But how are you gonna get all of your clothes home?
Emelie: Well, I guess my family will take some with them home when they come and visit..
Andrea: What do you mean? Like real summer clothes, clothes you won't need. But wait.. That means your not gonna stay a second year..
Emelie: Yeah, I thought about that too, my dad keeps saying "Are you hoping that you can carry more on the plane back home? That they are gonna change the rules?"
Andrea: No, I don't wanna think about this now..(hon menar att hon inte vill tänka på att jag kanske inte stannar ett andra år)
Robert: Yeah, it's gonna be a real sad day when you leave us..

HUR SÖTA ÄR DEM INTE? Hur ska jag klara av att lämna dessa fina männsikor.
Jag kan inte ens tänka mig att inte se barnen varje dag.. Usch, neej. Jag har ju massor av tid kvar med dem. Ännu mer om jag förlänger..

Kristina, Jo.. Någon gång kommer jag hem. ( :

Till Louise som frågade om min resväska.

Svar: Jag fick en jättefin och stor resväksa av mina föräldrar i present, kommer dock inte ihåg hur mycket dem rymmer. Tänk dock på att du shoppar som en galning här, jag använder knappt mina svenska kläder..


You guys always put a smile on my face. ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Kristina & Milton!

Haha, jaaa det hoppas jag! :) Men det lär nog dröja länge innan vi ses igen. :(

2010-08-10 @ 07:39:47
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0